Despre ce voi „blogoslovi”

Iata-ma la primul articol de pe acest blog. De mult am avut in plan acest proiect.

De multe ori se zice ca blogul e un fel de jurnal. Nu, eu nu am de gand sa imi scriu jurnalul pe net. Imi propun ca prin acest blog sa fac o analiza acida a lumii in care traim. Sa critic aspru anomaliile care au pretentia de normalitate si sa spun lucrurilor pe nume. Eu nu voi spune niciodata aici ca iarba este rosie, chiar daca unii imi vor spune ca au facut chiar si ruj din ea 🙂 .

Traim intr-o lume care tinde sa se perverteasca cu totul. Pana si dictionarul trebuie sa se adapteze la aceste schimbari. De pilda, spuneti-i unui tanar ca este „nebun” si o va lua ca si compliment, vrand chiar sa fie si mai „nebun”, in viziunea lui asta insemnand „cool”, ceva tare, de invidiat. Cine fura si este neprins este considerat „smecher”, destept, iar cel care nu accepta sa se murdareasca chiar daca a fost invitat sa intre in noroi, este considerat prost. Da, esti considerat prost, demodat, daca nu te conformezi trendului. Cu toate acestea, eu cred ca merita sa-ti asumi riscul acesta.

Vad ca din primul articol incep sa ma ambalez si poate unii dintre voi o sa spuneti in sinea voastra: „uite alt tanar care a pasit deja in viata si ne tine el noua lectii”. Nu am pretentia de a tine lectii, e adevarat ca nu am multi ani in spate (asta doar prin comparatie 🙂 ), ca sunt mai degraba un neexperimentat in ale vietii decat unul experimentat, dar asta nu ma opreste sa vad unele lucruri.

Dar in acest blog imi propun si sa-i aduc vietii elogiile care i se cuvin. O sa incerc sa vorbesc despre frumusetile vietii, despre fericire, despre natura si oameni cu suflet bun.

O sa si glumesc. Imi place sa ii fac pe altii sa rada.

Dar cel mai probabil voi vorbi de unul singur, voi rade si ma voi „ambala” de unul singur. Dar tare mult mi-ar placea sa interactionam. Imi plac dezbaterile, polemica. Recunosc, uneori pun prea mult suflet. Unii apreciaza asta, altii, printre care chiar si eu insumi, uneori o consider o meteahna.

Deci, in concluzie: sa incepem „bloguiala”!!!

Acest articol a fost publicat în Toate postările și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

