Mama

Nu sunt bun.
Dar şi dac-aş fi o bestie,
Aş şti că cineva încă mă mai iubeşte.
E mama mea…

Nu sunt frumos.
Dar şi dac-aş fi un monstru,
Pentru cineva frumuseţea nu şi-ar avea rostul.
E mama mea…

Nu sunt deştept.
Dar şi de-aş fi cel mai prost din lume,
Nici n-ar conta pentru cineva anume.
E mama mea…

Nu sunt important.
Lumea nu dă nici doi bani pe mine,
Dar cineva şi-ar da şi viaţa numai să-mi fie mie bine.
E mama mea…

aD0Wxwd_460s

Nu sunt bogat.
Am atât cât să mă pot întreţine,
Dar ea mă face să mă simt mai bogat decât oricine.
E mama mea…

Nu sunt mulţumit de mine.
Rătăcesc prin viaţă mereu,
Dar cineva nu-şi pierde încrederea în rostul meu.
E mama mea…

Nu sunt recunoscător.
Mă comport de parcă aşa ar fi trebuit să fie,
Dar ea nu-mi spune că alţii nu sunt aşa de binecuvântaţi ca mine.
E mama mea…

Oare are nevoie o mamă de recunoştinţă pentru a-şi iubi fiii? Are ea nevoie de cuvinte frumoase ca să le spună la rândul ei celor care o strigă „mamă”? Are nevoie de atenţie pentru a acorda atenţie? De încrederea altora pentru a da încredere? De aprecieri, încurajări, mulţumiri? Are nevoie de toate acestea ca să fie mamă?

Nu are nevoie, dar le merită! Le merită nu numai de 8 martie, ci în fiecare zi…

La mulţi ani tuturor mamelor de pretutindeni!

Acest articol a fost publicat în Creaţii literare și etichetat , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

9 răspunsuri la Mama

  1. zElle zice:

    ce exemplu de iubire neconditionata sunt mamele, sau majoritatea lor ;))

  2. Foarte frumos! Subscriu urărilor tale.

  3. ilussoria zice:

    wow..imi Plac versurile astea maxim! Ai dreptate, o mama adevarata are incredere in copilul ei si il iubeste indiferent de greselile si caracterul lui. Daca nu ea,atunci cine?

  4. Pingback: Părinţii | Lumea lui Teonymus

Lasă un răspuns

