Cugetare XIII

Vrei să ştii cum e iubirea? Mintea tună şi fulgeră, iar inima se face că plouă. Aşa e iubirea…

Acest articol a fost publicat în Aforisme, maxime şi cugetări și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Cugetare XIII

  1. Marian zice:

    Vrei sa sti cum e iubirea ? Mintea se face ca ploua iar inima tuna si fulgera . Insa asta o poti numii oricum numai iubire …. NU ! Nu , inclusiv la postarea dumitale la care mi-am permis o minca corectura ….cu scuzele d e rigoare .

    • Teonymus zice:

      La dvs. e invers? 😀 Eu am vrut să spun că inima nu ţine cont de raţiune. Când iubeşti, nimic nu mai contează. Iar dacă iubeşti pe cineva, apoi nici o raţiune nu te poate face să încetezi să mai iubeşti. Iubeşti şi pace. De asta am zis că „mintea tună şi fulgeră”? De ce ar face asta inima? Inima nu tună şi fulgeră când iubeşte, de asta se mai spune foarte bine că „dragostea e oarbă”.
      Dar fiecare vede cum vrea lucrurile 🙂 .

      • Marian zice:

        Onorate domn , iubirea este una iar dragostea { adica ceea ce-ai prezentat dumneata fara sa te prinzi d e figura 😎 } ….cu totul si cu totul altceva . deci nu-i vorba ca la mine-i ” invers ” ci , doar un adevar 😉 ce nu strica sa-l precizam , mai ales ca acest adevar este vechi d e cand lumea . Fara suparare ….

      • Teonymus zice:

        Vă dau dreptate că dragostea şi iubirea sunt diferite, deşi ultima nu poate să existe fără prima.
        În acest citat m-am referit exclusiv la iubire. V-am dat un indiciu în acest sens ataşând această piesă muzicală care are titlul sugestiv: „Love is blue”.
        Dar dacă mă gândesc bine, ar fi valabil şi în cazul dragostei 🙂 .

Lasă un răspuns

