Cugetare XV

Dacă ar fi să estimez valoarea unui om, fie el şi cel mai neînsemnat pentru noi, preţul ar fi toţi banii din lume plus un leu. 🙂

Acest articol a fost publicat în Aforisme, maxime şi cugetări și etichetat , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

17 răspunsuri la Cugetare XV

  1. Marian zice:

    Un leu viu sau…unul impaiat ?

  2. Marian zice:

    Sa sti ca , desi viata unui om amarat sau mai pricopsit , a unui om in general , nu valoreaza nici macar o para chioara , totusi acea viata nu poate fi estimata in bani deoarece ….acea viata apartine alcuiva si anume celui ce-a creat-o iar acesta in nici un caz nu este omul ci cineva care-i deasupra d e bine si rau , care a creat pamanutul si tot c e se afla pe el !!! Nu cred ca tipul s-a gandit vreodata cam cat ar valora lucrarea Lui !!! 😉

    • Teonymus zice:

      Asta era şi ideea 🙂 . De asta am adăugat acolo un „amărât” de RON în plus, tocmai pentru a arăta că omul nu se poate cumpăra, indiferent cine ar fi el şi indiferent cine ar vrea asta.
      Aici văd că aţi găsit „fitilul teologic” 😀

      • Marian zice:

        Onorabile …cu un Ron { 😎 iti poti cumpara o paine de la Piata Resita si-ti raman si douazeci si cinci d e bani rest 😉 ! Ce vrei s a spui ca in postarea ” Procesul ” n-ai bagat fie si-un pic d e …fitil ? Jura-te si …poate te cred 😎 !!!!!!!!!!!!! Oricum …sa sti ca realmente mi-a placut , pe bune mi-a placut !

      • Teonymus zice:

        Vreţi să mă „auto-deconspir”? 😀
        Ce v-a plăcut, cugetarea asta sau „Procesul”? 🙂

  3. Marian zice:

    Si , si ! 😉 Onorabile … vagabondand pe net ca d e obicei , am descoperit un site , blog ce dracu o fi si ma felicit pentru asta . Se numeste „Cinematograful Nostalgia ” si c e filme am gasit pe acolo…..Doamne , Doamne !!!!! Stiind ca-ti plac filmele bune , ti-l recomand cu placere si crede-ma , nu-ti va pare rau daca vei da ” o fuga ” pana acolo 😎 ! Iti urez o seara cat mai linistita onorabile !

  4. Crisego zice:

    Bineinteles, te referi la oamenii curati moraliceste, nu? …

    • Teonymus zice:

      A existat o vreme în istorie în care se făceau şi astfel de distincţii, iar unii puteau fi vânduţi şi cumpăraţi ca sclavi. Dar eu personal consider că orice om, indiferent, nu poate fi cumpărat cu bani. Ce să fac, de felul meu sunt mai idealist şi umanist 🙂 .

      • Marian zice:

        Oricum ar fi suntem sclavii banilor !Orice om are un pretz , chiar daca dumneata in idealismul dumitale , desuet negi chestiunea . Cat despre ” umanist”….pai de cand fenicieni au inventat moneda , de atunci fac e parte din ….umanitate . Ai bani { vreau sa spun bani en gross } iti poti permite sa fi si umanist si umanitar sau fiara , n-ai….atunci nu poti fi decat idealist , asa cum esti dumneata si cum sunt si eu de altfel . Fireste ” idealismul meu difera cu mult fatza d e al dumitale …. 😉

  5. Teonymus zice:

    Nu oricine e sclavul banilor. De pildă, eu nu sunt deloc „materialist”. Aş fi mulţumit să am numai cu ce să trăiesc şi mi-ajunge, atâta timp cât am linişte sufletească.
    Mai exact, cei care au bătut prima dată moneda au fost lidienii.
    Oricum, mă bucur că şi dvs. sunteţi un „idealist” 🙂

    • Marian zice:

      Asta pentru ca nu esti casatorit , pentru ca n-ai copi de crescut , pentru ca esti inca tanar , ca si Isus Cristos deoarece nici ala n-avea nevasta , copii d e crescut si era si inca tanar . Cat despre ” idealismul ” meu …daca ti-asi tasta cate ceva moderatorul dumitale m-ar cenzura instantaneu si asta ….in cel mai bun caz !

Lasă un răspuns

