Despre fericire (4)

Iată că am ajuns la a patra postare în care vorbesc despre fericire şi cu siguranţă vor urma şi multe altele. Dacă mă gândesc bine, aş putea scrie o carte despre fericire şi tot n-aş epuiza subiectul. Şi asta pentru că fiecare zi, fiecare clipă chiar, înseamnă, dacă nu un paragraf în plus, măcar un rând sau un cuvânt. Nu mai fiţi pesimişti! Sunt într-adevăr zile care par că nu ne aduc nimic, dar nu este aşa, ne aduc cel puţin o „virgulă” care pregăteşte terenul pentru multe alte bucurii ce vor veni la cel care ştie să le aştepte…

Poate voi fi acuzat că nu ştiu pe ce lume trăiesc. Cunosc foarte bine planeta Pământ, am făcut „cunoştinţă” de timpuriu cu suferinţa, am dat „mâna” de multe ori cu eşecul şi dezamăgirea, m-am „salutat” cu durerea. Le ştiu pe fiecare în parte şi încă mă mai „vizitează” din când în când, dar am ajuns la concluzia că fericirea poate exista independent de mediul extern, de stare materială, de vârstă, de sănătate sau orice altceva de felul acesta. De un singur lucru depinde fericirea: de tine…

Dacă nu te simţi fericit, fă ceva! De ce să aştepţi ca alţii să-ţi aducă fericirea când o poţi căpăta şi singur? Ai imaginaţie, foloseşte-o! De multe ori fericirea este şi un „exerciţiu” de imaginaţie. Nu-ţi mai condiţiona fericirea de alte lucruri, gândeşte-te că alţii nu le au şi tot sunt fericiţi. Ba, spre deosebire de tine, ar avea tot „dreptul” să fie trişti şi nu sunt. Pe tine ce te opreşte să fii fericit? Nu-i aşa că tu însuţi închizi „uşa” fericirii? Deschide-o şi las-o să facă ordine în sufletul tău…

av0Q8d5_700b_v1

Am spus că fericirea este şi un „exerciţiu”. Pentru cei care sunt sceptici, am găsit pe net un filmuleţ care dezvoltă această idee. Pe mine a reuşit să mă facă să zâmbesc în multe rânduri şi să-mi dea o stare de bine. Aşa că am să-l ataşez aici.

P. S.: Sper să vă descurcaţi cu limba engleză 🙂 . Calitatea este mai proastă şi trebuie să aşteptaţi un pic până începe. Era frumos dacă se specificau şi autorii citatelor…

Acest articol a fost publicat în Meditaţii și etichetat , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

12 răspunsuri la Despre fericire (4)

  1. ilussoria zice:

    tare-ti mai place fericirea! :))

  2. ilussoria zice:

    :)) bine zis !

  3. Se vede că vă placeţi reciproc 😉 tu şi fericirea…..

  4. Marian zice:

    ” Daca nu te simti fericit , fa ceva !” C e anume sa ” faci ” ? Oare , ai uitat ca fiecare om , are propria-i viziune asupra a ce inseamna fericirea …. pentru el ? Sa-ti traiesti viata imaginativ….gandidu-te la cum ar fi …daca ar fi altfel , pai ar fi si asta o solutie insa ….pe undeva prin filmutetzul expus d e dumneata , am citit ca , ” Life is short ” deci , niciodata nu-ti va ajunge pentru a visa doar , mai trebuie si altceva si …parca nu-mi vine a crede ca ce ar mai trebuii facut , ar fi doar sa ” pray hard ” ! Cat despre chestiile alea cu ” fi generos , fi onest , fi romantic , fi bland , atent , delicat cu planeta , cu ceilalti ” …. ma lasi 😎 ?! Pot intelege insa la justa valoare figura aia cu ” fi gentil , atent , delicat cu tine insuti ” 😉 . Mi-a placut de asemenea figura aia unde se vorbea despre job . Este un sambure d e adevar si-n asta { chestia cu ” nu vei mai cauta de lucru niciodata } , insa sigur , tipul ce-a gandit asta , n-a muncit nici o zi la viata lui , cel putin nu in Romania . Din toata aceasta rugaciune { deoarece cantecele religioase sint ele insele rugaciuni adresate Divinitatii } , ramane doar hope si …it may be all have 😎 !

  5. Crisego zice:

    Fericirea este acolo unde este ceea ce iubesti!

Lasă un răspuns

