Cugetare XXI

Nu lăsa ca vocea iubirii să răguşească chemându-te, fiindcă rişti ca în final să-i răspunzi alteia, confundând-o… 🙂

Acest articol a fost publicat în Aforisme, maxime şi cugetări și etichetat , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

15 răspunsuri la Cugetare XXI

  1. GEGELUTZ zice:

    Asta-i buna! Cred ca mi se aplica. 😦

  2. Marian zice:

    ” Asta-i buna ! Cred ca mi se ….. apleaca ! „

    • Teonymus zice:

      Sunteţi pe post de „autocorrect”? 🙂

      • Marian zice:

        Parerea mea onorabile , ” GEGELUT ” a gasit doar formula de exprimare cat mai plastica ! Este printre cugetarile pe care probabil ca le-ai facut sub influenta medicamentelor deoarece ….tocmai mi-am adus aminte ca …ai fost bolnav deci….iertat sa fi stimate Teonymus !!! Nu era mai bine sa te fi odihnit ….era si ultima zi din aprilie …..venea ” minivacanta d e 1 Mai „…. 😎

      • Teonymus zice:

        E o chestiune de gust. Dvs. nu v-a plăcut, altora poate că da. Are o doză de umor în ea pe care mă mir că nu aţi sesizat-o.
        Şi e o cugetare veche. Nu am scris-o acum, ci cu mult timp în urmă.
        De fapt, cele mai multe cugetări din această secţiune au fost concepute cu mult înainte. Acum nu fac decât să le ataşez o piesă muzicală.

      • Marian zice:

        Tocmai ca mi-a placut desteptu’ lumii !!!! Ce dracu ai azi de te basici asa rapid ? Tocmai ca am intrevazut o oarece ironie in cugetarea dumitale iar melodia interpretata d e Nana …cum dracu sa nu-mi placa , doar reprezinta tineretea mea ?! Am ascultat-o si-n interpretarea altor interprete mult mai scolite decat ea si …imi place melodia indiferent d e cine-i interpretata , conditia , singura de altfel fiind aceea d e a fi interpretata dupa carte ca la carte !!!!

      • Teonymus zice:

        Lipsa emoticoanelor m-a determinat să vă iau la modul serios 🙂 . Cel puţin, eu când glumesc mai adaug şi un emoticon din când în când, pentru ca să arăt asta. Aşa e în lumea virtuală, nu e ca şi cum ne vedem faţă în faţă. Trebuie să improvizăm. 🙂

      • Marian zice:

        Mea culpa 😉 nu s e va mai repeta 😎 !!! Problema este ca…eu te-am considerat INTOTDEAUNA drept un tip d e gashca , destupat la minte iar acum….In sfarsit ….” sa traiasca ” 😉 🙂 🙂 !

      • Teonymus zice:

        Nu ştiu dacă mă pot considera un „tip de gaşcă” la sens propriu. Din anturajul meu fac parte persoane cât să le număr pe degete 🙂 . Dar îmi place să cred că sunt în sens figurat, adică „destupat la minte”. 😀

      • Marian zice:

        Ce-mi pasa mie cum te consideri dumneata ? Important este cum te consider eu !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 😎

  3. Marian zice:

    Intrebare : am numarat avatarurile a 18 insi ce-ti urmaresc comentariile , sau cel putin pe cele d e azi . De ce in afara lui ” GEGELUT „si evident a mea …nu vad pe nimeni care sa comenteze ? Macar Loredana Milu , ca tot va tutuiti 😉 .

    • Teonymus zice:

      Au mai comentat şi alţii. E drept, nu la această postare, dar aşa în general. Când ai blog e altceva. Trebuie să te ocupi de el şi nu prea îţi rămâne timp să mai şi comentezi pe articolele altora decât dacă ţi-a plăcut ceva foarte mult. Nici eu nu sunt un comentator activ pe alte bloguri, deşi le urmăresc, aşa că nu am pretenţia să primesc comentarii de la ei. 🙂

Lasă un răspuns

