Cugetare XXVIII

Muşc din viaţă ca dintr-o cireaşă mare şi cărnoasă şi nici nu-mi pasă dacă are viermi… 🙂

Acest articol a fost publicat în Aforisme, maxime şi cugetări și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

14 răspunsuri la Cugetare XXVIII

  1. Marian zice:

    Poti musca dintr-o piersica sau dintr-o caisa ” mare si carnoasa „fara sa-ti pese daca are sau nu viermi …cireasa o arunci pur si simplu in gura sperand ca n-are viermii despre care spuneai …de fapt doar unul ….” mare si carnos ” 😡 ! Asa-i si cu viata , o iei ca atare deoarece , chiar nu te poti plange nimanui { cel putin nu dumneata }, pentru faptul ca nu-i atat de dreapta cum ar trebui s a fie . ” Am rupt din codru-o ramurea / , Ce-i pasa codrului d e ea ? / Ce-i pasa lumii-ntregi de …viata ta ” asa cum foarte frumos scria pe usa unui vecin de-al lui Camil Petrescu , ce este ” cazat ” pe aceeasi ….alee 😉 ! Onorabile ,cugetarea dumitale mi-a luminat ziua asta de rahat facandu-ma sa si zambesc ….si-ti multumesc pentru asta . Mersi coane Theo 😉 …. chiar daca se va gasii vreun grammar nazi care sa faca DERO pe chestia asta 🙂 !

    • Teonymus zice:

      Ei, dacă cireaşa este mare, aşa cum am specificat, o poţi şi muşca, ca să-i simţi mai bine savoarea 🙂 . Ca să fiu sincer, am folosit cireaşa şi nu piersica, caisa, mărul etc. pentru că acum e sezonul lor şi am zis să fiu şi eu „în trend”. 😀
      Mă bucur că am reuşit să vă luminez ziua. Cât despre „grammar nazis”, de acum pot să stau liniştit. Dvs. i-aţi luat-o înainte. 😀

      • Marian zice:

        Din pacate , cei doi ciresi pe care i-am plantat in toamna anului trecut….n-au la un loc decat …. vreo douazeci de cirese , din care sper s’apuc si eu sa savurez …macar una ;x si sper de asemenea , ca aceea sa nu fie ” locuinta ” vreunui vierme , desii asta indica si cat d e dulci si carnoase sant fructele respective 😉 ! Am luat-o inainte unor ” grammar nazis ” ? In loc sa-mi zici ” mersi „….esti ironic ” coane Theo ” 🙂 ?

      • Teonymus zice:

        Sunt bune şi alea douăzeci, mai ales că l-aţi plantat toamna trecută. Alţii nu fac nimic în primii ani. Ai mei au unul de vreo doi ani şi încă nici un rod. Deci, ar fi trebuit să vă începeţi comentariul cu „din fericire”, nu cu „din păcate”. 🙂
        Nu era o ironie, ci o glumă. Mi s-a părut amuzant că m-aţi avertizat în legătură cu eventualii „grammar nazis”, când tocmai dvs. aţi fost cel care s-a legat de acest aspect. 😀

      • Marian zice:

        Teoretic , este bine ca-n primii ani sa nu permiti pomilor sa faca rod ….asa spune cartea ! Eu insa…fiind un tip mai aparte si plantand pomi doar asa , ” ca sa ma aflu in treaba „, dupa cum spune baba mea si pentru ca-mi place sa am curtea plina d e verdeata pomilor dupa o viata petrecuta intre cei patru pereti d e beton ai blocurilor …. chiar nu-mi pasa de acest aspect !!! Cat despre „gramar nazi ” { expresia am invatat-o d e la dumneata …din , nu mai tin minte , care postare }, ma refeream strict la ” Melanie ” care te corecta , referitor la folosirea frantzuzismului romanizat ….merci !De aceea m-am mirat ca esti ironic .

      • Teonymus zice:

        Nu ştiam asta despre pomi. Am mai învăţat ceva nou astăzi. 🙂
        „Grammar nazi” nu este o expresie inventată de mine, ci una utilizată în lumea virtuală pentru cei care se grăbesc să semnaleze greşelile gramaticale şi să dezavueze întreg mesajul doar din cauza acestor „chichiţe”. 🙂
        Cât despre doamna Melanie, probabil că a făcut şi dumneaei acele specificări mai mult în glumă. 🙂

  2. Marian zice:

    Initial n-am fost atent la postarea video …am vazut doar Joplin si …am crezut ca in sfarsit ai gasit si dumneata calea cea dreapta 😉 in materie d e muzica !!! Iti poti inchipui ce surpriza { placuta } am avut ascultand in locul unui strigat de revolta al lui Jannis Joplin….fondul muzical d e la ” The Sting „…Cacialmaua regizat d e George Roy Hill si avand drept interpreti principali pe Paul Newman , Robert Redford si Robert Shaw . Filmul a castigat nu mai putin de sapte { 7 } premii Oscar , inclusiv Premiul Oscar pentru Cel Mai Bun Film in 1974 . Ma obligi in acest fel , sa revad filmul onorabile si…chiar nu-mi pare rau , mai ales ca sant fericitul ” apropitar ” al DVD-ului 😉 ! Ti-l recomand cu placere si matale deoarece , chiar merita sa-ti mai descretesti fruntea din cand in cand . Las-o dracului ca …viata nu-i totusi chiar atat d e nenorocita cum ne-am obisnuit sa credem , are si partile ei bune !

    • Teonymus zice:

      Mulţumesc de recomandare, dar am văzut şi eu filmul. Îl mai dădea la „Telecinemateca” când eram mic. L-am vizionat de câteva ori şi chiar merită văzut şi revăzut. Într-adevăr, este un film care îţi descreţeşte fruntea.
      Mi-a plăcut concluzia trasă în ultima voastră frază. În sfârşit aţi admis şi dvs. ceea ce eu mereu am susţinut aici. 🙂

      • Marian zice:

        Ai uitat esentialui onorabile 😉 ! Eu am spus si ca : ” are si …partile ei bune ” referindu-ma la viata 😉 !

      • Teonymus zice:

        E bine şi aşa, faţă de cum aţi procedat până acum, când aţi adus în faţă doar părţile rele. Fireşte, vorbesc în general, în legătură cu polemicile noastre pe acest subiect. 🙂

  3. Hristos s-a-nălțat! 🙂

  4. Mélanie zice:

    Bonjour Théo! ciresa cu viermi e ca padurea fara uscaturi… 🙂 ceea ce nu trebuie sa te „împiedice” sa încerci: visine, cirese negre si albe – se pare ca alea n-au niciodata „locuitori”! 🙂

    • Teonymus zice:

      Au şi alea câteodată, mai ales când sunt prea coapte, dar nu se compară cu cireşele dulci. Dar, aşa cum aţi spus, nu există „pădure fără uscături”. E ceva firesc până la urmă. La fel şi viaţa, are şi bune şi rele. 🙂

Lasă un răspuns

