Cugetare XXXI

Drumul către succes este întotdeauna un labirint, niciodată unul drept…

Acest articol a fost publicat în Aforisme, maxime şi cugetări și etichetat , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

21 de răspunsuri la Cugetare XXXI

  1. Marian zice:

    Pentru unii este intr-adevar un labirint , pentru altii….merge drept ca o sageata !

    • Teonymus zice:

      Aşa este! 🙂 M-am gândit şi eu la acest aspect. Într-adevăr, pentru unii e mult mai uşor, ori fiindcă sunt mai „norocoşi”, ori fiindcă „trişează”.
      În această cugetare am vorbit la general, deşi nu am specificat acest lucru. Sună mai melodic aşa. 🙂
      În altă ordine de idei, cum era să vă provoc la discuţii? 😀

  2. lorelad zice:

    @Teonymus
    aici ai de dat explicatii 🙂
    intotdeauna, fara exceptii?
    labirint, adica greu de gasit iesirea sau cum, la ce te referi?

    • Marian zice:

      @lorelad Stai linistita ca nu-i fraier sa stea la dat explicatii !!!! 😎

    • Teonymus zice:

      @lorelad Există excepţii, dar după cum i-am spus şi domnului Marian, cugetarea aceasta este o idee spusă la modul general. Trebuia să menţionez acest lucru, dar am optat pentru această formă pentru că mi s-a părut că „sună” mai bine, ca să fiu în ton cu muzica postată. 🙂
      De ce un labirint? Pentru că de multe ori ai nevoie de foarte mult timp ca să realizezi ce îţi propui indiferent câtă muncă depui. De regulă, nu reuşeşti din prima, ci îţi trebuie mai multe „încercări”. Vezi unde ai greşit, te întorci şi o iei de la capăt, iar eşuezi, încerci altfel şi tot aşa până îţi iese.
      Ideea pe care am vrut să o subliniez aici este să nu renunţi la visurile tale. Ai încercat şi nu ai reuşit, mai încearcă. Trebuie să accepţi că lucrurile s-ar putea să nu-ţi iasă din prima. Trebuie să accepţi asta şi să păstrezi speranţa că până la urmă, dacă eşti perseverent, vei găsi şi „calea cea bună” care va da roade în ceea ce te priveşte. 🙂

      • Marian zice:

        Prietene …adu-ti aminte ca mai zilele trecute ti-ai dat o licenta ! In ce …sincer nu-mi este prea clar si…nici macar nu ma intereseaza ! Te intreb : dupa cunostiinta dumitale , toti cei ce si-au dat atunci lcenta au muncit pe branci , au invatat d e dimineata pana noaptea tarziu pentru acea licenta ? Oare dup[a asta nu urmeaza masterul , doctoratul ? Toti cei ce ca si dumneata vor dorii sa obtina aceste recunoasteri oficiale ale capacitatilor intelectului lor ….chiar toti vor murii pur si simplu cu burta pe carte si eventual isi vor pierde vederea chinuindu-se sa …descopere ceva nou in domenul in care-si pun materia cenusie la bataie ? Fi serios frate ! Ai uitat : trei grupe studentesti : una tocilarii , a doua smecherii …iar a treia aia ” bazati ” ! Eu asi adauga si grupa alora de au asa numitul ” ajutor extern ” : daca dumneata te amarasti sa gasesti ” iesirea ” din labirintul ce reprezinta drumul fiecaruia dintre noi prin viata , sant destui c e n-au nevoie de chinul respectiv deoarece ….tipii o ” iau pe deasupra ” descoperind calea Icar-iana . Lorelad pomenea de numele lui Thomas Alva Edison si asta mi-a a dus aminte despre ce spunea acesta inaintea ” marelui salt ” : ” Oare …pentru ce ? Nimic ,nu-mi foloseste la nimic acum !

      • Teonymus zice:

        Eu am muncit pe brânci pentru nişte „diplome”, dar nu toţi au făcut la fel şi au obţinut aceleaşi „recunoaşteri”. Vă vorbeam despre „trişări” la un moment dat. Dacă eşti un om corect şi drept, atunci respecţi regulile, adică urmezi „labirintul”. Asta dacă nu eşti un fel de „privilegiat” al vieţii şi îţi iasă totul de la sine…
        Trebuie să vă spun însă că obţinerea acestor diplome, „recunoaşteri oficiale” cum le numiţi dvs. nu contează mare lucru într-o Românie a anului 2014. Cu ele, fără ele, lucrurile stau cam la fel, tot în „labirint” ţi-e dat să „rătăceşti”. Sper însă ca eu să dau de capăt odată şi odată acestui „labirint” şi să reuşesc să-mi realizez planurile…

    • Marian zice:

      Teonymusule …chiar nu trebuie sa te basici ! Cugetarea dumitale chiar asta sugereaza , „lasati-va pagubasi ca …aici nu-s explicatii de dat sau de gasit ” ! Avand in vedere ca dumneata vorbeai despre un ” drum catre succes ” si tinand cont de realitatile pe care le vedem la fiecare pas , zilnic ….eu personal n-asi fi stat sa dau explicatii si ma gandeam ca si dumneata fiind crestin ca si mine 😉 ….dadeam vina pe Dumnezeu si gata faza 🙂 !

      • Teonymus zice:

        De data asta nu m-am „băşicat” deloc. 🙂 Îmi pare rău c-aţi înţeles cugetarea cu sensul resemnării. Nu asta am vrut să susţin, dimpotrivă. Fiindcă tot am scris zilele trecute o postare despre voinţă, am vrut să îndemn la perseverenţă. În fine. 🙂
        Cât despre Dumnezeu, câtă vreme avem „liber-arbitru”, niciodată nu vom putea da vina pe El pentru ceea ce ni se întâmplă. Că sunt situaţii în care nu ne merge bine, şi acestea fac parte din înţelepciunea Divină. Orice ar fi, trebuie să avem încredere în planul Său cu privire la noi…

  3. lorelad zice:

    sau cum spunea Thomas Edison: Nu am esuat. Doar am descoperit in 10000 de moduri ce nu mergeau bine.

  4. lorelad zice:

    Buna explicatia, reconfortanta melodia si imaginile!
    Floarea-soarelui imi e tare draga, un simbol al verii.
    🙂

  5. Marian zice:

    Azi in TOATE bisericile si cu precadere in cele Penticostale a fost serbata CINCIZECIMEA . Evident am servit „Sfanta Cina ” la un loc cu fratii penticostali 😉 poate de aceea sunt …mai bun la suflet…azi cel putin 😉 !Cum dracu nu ti-a dat prin cap sa fi facut o postare pe aceasta tema : PENTICOST ? Ma mira c-ai avut o asemenea scapare !

    • Teonymus zice:

      Într-adevăr, azi au fost „Rusaliile”. Nu am postat nimic azi, nici despre asta, nici despre altceva, fiindcă a fost duminică şi mi-am făcut un obicei ca în această zi să iau o „pauză” de la blog. 🙂

  6. lorelad zice:

    @Marian
    de ce ‘evident cu fratii penticostali’?

    • Marian zice:

      Pentru ca aia au fost singurii ce au organizat acea ” Sfanta Cina ” d-aia !!! Insasi denumirea bisericii indica faptul ca pentru ei penticostul …adica ziua cincizecimii…ziua pogorarii Duhului Sfant asupra ucenicilor , inseamna foarte mult . Tipii cred ca in urma rugaciunilor …Duhul Sfant se va pogora si asupra lor si vor putea vindeca boli incurabile sau vor putea vorbii instantaneu in limbi straine despre care unii…habar n-au 😉 . Eu , fiind un ” crestin ” mai special …ma indoiesc ca ala isi va face timp pentru asa ceva . La cate nenorociri s e intampla in lume…..”Evident cu fratii penticostal ” …stie Teonymus despre ce-i vorba …nu mai stau sa ma spovedesc acum 😎 .

Lasă un răspuns

