Cugetare XXXVII

”Imposibil” este un cuvânt inventat de cineva prea leneş ca să mai încerce… 🙂

Acest articol a fost publicat în Aforisme, maxime şi cugetări și etichetat , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

14 răspunsuri la Cugetare XXXVII

  1. Catalina zice:

    Semnul unui film bun: oricand l-ai revedea, are acelasi efect benefic si nu te plictiseste niciodata. Chariots of Fire intra in categoria asta.

    • Teonymus zice:

      Nu ştiu ce să spun, n-am urmărit filmul, dar dacă e aşa, îl trec pe „listă”.
      Am ataşat filmuleţul pentru muzica sa. Îmi place această compoziţie a lui Vangelis… 🙂

      • Catalina zice:

        Trece-l. Dupa parerea mea, merita.
        Am cumparat de mult timp o carte despre viata lui Eric Liddell, insa, din pacate, nu am ajuns inca sa o citesc, intrucat am alte carti prioritare pe lista si mai sunt si multe altele de facut. Insa sper sa ajung candva anul acesta sa o citesc.

      • Teonymus zice:

        Am să-l urmăresc şi eu cândva. Mersi de recomandare. 🙂

  2. Marian zice:

    IMPOSIBIL este un cuvant , inventat de cineva care a incercat de atatea ori incat , a ajuns la concluzia ca-i ….IMPOSIBIL 😉 ! Mai bine puneai pur si simplu muzica grecului si gata socoteala . Filmul este slab , slab , pacat d e prestatia lui Ben Cross pe care l-ai mai vazut si alaturi de Brad Pitt in ” Sapte ani in Tibet ” . Daca vrei sa spargi audientele in materie de muzica …baga si matale Nabuco de Verdi sub bagheta lui Mutti ….baga un Giorgio Gaben , un Andre Rieu …o Caro Emerald sau pe turbata aia de Patricia Kass !!!!

    • Teonymus zice:

      Uite că unora le-a plăcut filmul. 🙂 Gusturile nu se discută. Cătălina mi l-a recomandat şi dacă o să am timp, am să arunc un ochi şi peste el cândva.
      Dar ce, Vangelis nu vă place? O să-i vină rândul şi lui Verdi. Cât despre ceilalţi (în afară de Andre Rieu, pe care l-am postat deja în câteva rânduri), puţin probabil. 😀

      • Marian zice:

        N-am spus { Doamne fereste 😡 !!! } ca nu-mi place muzica si mai ales muzicalitatea …muzicii lui Vanghelis !!! Pe Andre Rieu…al aruncasem asa la hoha ….ca tot terminasem d e vizionat un concert de-al sau din 2011 iar Verdi….pai p-ala l-asi asculta la nesfarsit onorabile , fireste insa ca , printre picaturi 😉 …l-asi asculta si pe Elvis Presley 😉 ! Cat despre Patricia Kass…pai daca tot mi-au cazut privirea pe CD-ul cu-n concert de-al ei pe care-l am in dreapta mea la vreo…40 de cm …ce era s a fac …nu trebuia sa ma laud si eu , macar pentru madamme Melanie { Sarut mainile onorata doamna ! } ….sa-i fac impresie frantuzoaicei 😉 ?! Daca tot vrea cineva s a vada un film despre sport…i-asi recomanda ” Viata sportiva ” d e prin….’56 cred . Ala film , ala adevarat film englezesc !

      • Teonymus zice:

        Şi mie îmi place mult Verdi, la fel cum îmi plac şi Vivaldi, Handel, Bach, Strauss, ca să nu mai vorbesc despre Mozart şi Beethoven. Nu prea i-am postat însă, fiindcă mă gândesc că, pentru un meloman care se respectă, opera lor nu mai este necunoscută. Şi deci am căutat să-i aduc la lumină pe cei mai puţin cunoscuţi, care merită măcar o „audiţie”. 🙂 Dar, în funcţie de ideea din cugetare, o să readuc la lumină, cu siguranţă, şi operele marilor clasici.
        Filmul recomandat de dvs. este din 1963, dar nu mă deranjează deloc anul, ba dimpotrivă, găsesc în filmele mai vechi un aer mai aparte. 🙂 Prin urmare, îl trec şi pe acesta pe „listă”. 🙂

      • Marian zice:

        P e dracu !!!! Fara sa ma-ndoiesc d e cultura dumitale , daca am fi face to face si te-asi pune sa-mi spui asa….sans fason titlul unei lucrari a lui Handel ….merg la pariu c-ai da din colt in colt . Ti-aduci aminte sper ca mai ” ieri , alaltaieri ” te-am laudat pentru faptul ca-ti place si ca i-ai pomenit numele lui Handel . Numele lui Mozart , Bach sau …Vivaldi , p-alea le stie orice mitocan , numele lui Hanndel…inseamna sa ai CULTURA MUZICALA FOARTE SOLIDA ! ’63 nu ’56 !!!! Foarte bine , daca-i vorba despre acelasi film…chiar nu-i problema . Eu l-am vazut d e vreo cateva ori inainte d e rahatul ala din Decembrie si inca d e vreo cateva ori d e cand mi-am tras NET 😉 si … mi-a placut chiar daca nu se ridica la nivelul lui ” Colina ” . Onorabile , iti doresc dumitale si fireste celor ce-ti viziteaza blogul …o seara cat mai placuta in continuare !

      • Teonymus zice:

        Uite că vă spun o lucrare a lui Handel, fără să dau din „colţ în colţ”. Aţi auzit de „Oratoriul Mesia”? Mi-aţi spus că frecventaţi biserici neoprotestante. Nu cred că n-aţi ascultat niciodată „Corul Aleluia” din cadrul acestei compoziţii. Se cântă des în bisericile evanghelice. Dacă tot nu vă spune nimic, ataşez aici:

        Eu îl văd şi pe Handel printre cei enumeraţi. Doar este unul dintre cei mai de seamă reprezentanţi ai barocului. Ca să nu mai spun că este cel mai celebru compozitor din spaţiul englez, şi asta deşi a fost un german 🙂 .
        Vă doresc şi eu o seară frumoasă! 🙂

  3. Mélanie zice:

    în „imposibil” exista… „posibil”! 🙂
    * * *
    Théo, am fost atleta în copilarie si-n adolescenta(medaliata de 2 ori cu bronz si aur), iar „Chariots of Fire” e un film-cult, adica un must-watch… 🙂 ah, titlu’ a fost inspirat dintr-un poem de William Blake…

    • Teonymus zice:

      Vă mulţumesc de recomandare şi felicitări pentru performanţele sportive!
      A folosit şi William Blake cuvintele „chariots of fire”, dar nu este o idee proprie. La rândul său s-a inspirat din Biblie. Dar dat fiind faptul că habar n-am despre filmul cu pricina, vă dau credit totuşi când spuneţi că titlul filmului a fost inspirat din Blake.

  4. lorelad zice:

    ‘Imposibilul’ este una din posibilitati!:)

Lasă un răspuns

