Cugetare XLIII

Un om bun te ridică dacă te vede căzut, dar unul deosebit te ajută şi să-ţi continui drumul mai departe. Mă bucur că am avut şansa să cunosc astfel de oameni…

Acest articol a fost publicat în Aforisme, maxime şi cugetări și etichetat , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

19 răspunsuri la Cugetare XLIII

  1. Desinențe zice:

    Frumos spus! Felicitări pentru recunoștința pe care o arăți! Pare a fi o adevărată virtute, având în vedere că puțini își recunosc mentorii!

  2. lorelad zice:

    @Teonymus
    ce intelegi prin ‘te ajuta sa iti continui drumul?’

  3. Marian zice:

    Woauuuu …Ai cunoscut matale oameni din astia ? Ai cunoscut matale oameni care vazandu-te cazut , te-au ajutat sa te ridici si pe deasupra , te-au mai si ajutat sa-ti continui drumul ?! Si crezi ca-i de-ajuns un ” epitaf ” pentru a demonstra cat le esti d e recunoscator ? Da-i in fapt ce mai astepti ?! Numele , prenumele , scopul si durata ajutorului …atunci cand te-au ajutat sa te ridici , vazandu-te cazut …si-n special pana unde te-au insotit pe drumul pe care mergeai matale la acea data 😎 ! Intrebarea d e baraj este : ai reusit in final sa ajungi la capatul drumului singur sau tot insotit ?

    • Teonymus zice:

      După cum am spus mai sus, „căderea” şi „drumul” sunt la figurat. 🙂
      „Drumul” nostru se sfârşeşte odată cu viaţa noastră. Deci, din moment ce încă mai trăiesc, înseamnă că nu am ajuns la „capătul drumului”, dar m-au însoţit şi încă mă mai însoţesc destui pe acest „drum”…

      • Marian zice:

        Glumeam onorabile…. Facand legatura cu ce ai dat de prin din ” casa ” la un moment dat…fara sa vrei evident , purtat de suparare asupra persoanei mele d e fapt asupra unor comentarii…chiar te cred si-o citez pe Desinente : ” -Felicitari pentru recunostiinta pe care-o arati ! „

      • Teonymus zice:

        Mă bucur că am „credibilitate” în ochii dvs. 🙂

  4. Marian zice:

    Mcar atata onorabile , macar atata 😉 !

  5. ricamihai13 zice:

    Mă bucur și eu pentru tine…. nu toți au bafta asta…. sau poate mai au de așteptat. Câte vieți?

    • Teonymus zice:

      Aşa este, din păcate nu toţi au şansa aceasta… Mulţi sunt nevoiţi să se „târască” singuri, aşa cum pot şi cât pot şi asta mai ales din cauza indiferenţei celorlalţi. Trist…

  6. egabrielita zice:

    tu citi ai impins ca sa ii poti ajuta?

  7. Pingback: Dragostea faţă de aproapele | Lumea lui Teonymus

Lasă un răspuns

