Cugetare XLIV

Fericirea vine doar dacă o aduci şi tu altora

Acest articol a fost publicat în Aforisme, maxime şi cugetări și etichetat , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la Cugetare XLIV

  1. Marian zice:

    Cred ca gresesti 🙂 🙂 . Cel putin din punctul de vedere biblic , fericirea iti este daruita de cineva , de acolo d e sus , cineva care ” te iubeste ” . Conditia sau conditiile sant ” simple ” : sa fi sarac in duh , sa plangi amarnic , sa falmanzesti suficient , mai ales sa ti se usuce gura de sete , eventual sa fi batjocorit de cine vrea si nu vrea si NEAAPARAT sa fi….umilit , FARA SA RIPOSTEZI IN NICI UN FEL si….gata , te-a facut cu fericirea 😉 😡 ! Singura-ti ” grije ” va fi , sa te bucuri si sa te veselesti 😉 desii ” rasplata ” , o vei capata …abia in ceruri 😉 ! Matei 5 /3….12 Special m-am uitat la ceea c e spune Matei si….n-am vazut sa fi spus pe undeva { fie el fie Domnul Isus } , ca trebuie sa daruim altora fericire pentru a fi noi insine fericiti . Daca eu sant bine merci , daca eu si ai mei sintem bine merci , santem fericiti { eu in special 😉 } , putem sa-npartasim si altora fericirea noastra dar da ne amaram sa aducem fericirea in ograda altuia si sa fim si fericiti dupa aia ….este un nonsens din punctul meu d e vedere , fara suparare . Fireste se schimba kalimera atunci cand discutam de-o facere de bine ….de exemplu sa-i iei cuiva foamea d e la gura , sa-i stergi si sa-i bandajezi ranile { inclusiv cele sufletesti }…sa-i dai o umbrela cand este soare si sa o ceri inapoi abia cand ploua cu clabuci , fireste pot fi de acord insa , astea-s motive de multumire sufleteasca nu d e fericire . Mon cher Teonymus…iti urez o noapte cat mai linistita si mai ales fara teama vreunui cutremur …asa cum fu-se la aia in Mexic sau ieri in Japonia 😉 .

  2. Marian zice:

    Era vorba despre altceva …ce credeai ca ma poti aburi ? 😉 Evident….o seara cat mai buna in continuare ! 🙂

    • Teonymus zice:

      Era vorba despre acelaşi lucru. Astăzi nu am făcut decât să readuc la lumină acel articol. 🙂
      O seară frumoasă!

      • Marian zice:

        Pa dracu 😡 …n-ai facut altceva decat sa ciugulesti finalul si sa-l subliniezi , ti-am mai spus ca nu ma poti aburii , mai ales ca acum am invatat cum sa caut in istoricul blogului…gratie evident dumitale onorate Teonymus .

      • Teonymus zice:

        Aşa este, am „ciugulit” finalul, dar acel final era concluzia articolului respectiv. 🙂

Lasă un răspuns

