Cugetare LII

Uneori, cele mai urâte scoici ascund cele mai frumoase perle…

Acest articol a fost publicat în Aforisme, maxime şi cugetări și etichetat , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

10 răspunsuri la Cugetare LII

  1. Marian zice:

    Acele perle despre care faci vorbire onorabile , sant asa numitele , perle negre iar cele mai frumoase si scumpe exemplare sant din Tahiti , dupa cum nu ma-ndoiesc ca sti . ” Concert cu muzica de Bach ” sambata seara …este un regal pentru care , iti multumesc stimate Teonymus ! Cum ai petrecut scurta dumitale vacanta ? Cam prea scurta , ma asteptam sa te citesc , abia la culesul nucilor .

    • Teonymus zice:

      Nu la astfel de „perle” am făcut eu „vorbire”, dar sunt binevenite informaţiile aduse. 🙂
      Nu am fost în nici o vacanţa, ba dimpotrivă. Pur şi simplu, am intrat într-o perioadă în care nu prea mai găsesc timp să scriu pe blog. Dar în toamnă probabil că voi reveni la rutina mea, ceea ce înseamnă şi timp berechet pentru acest „hobby”. 🙂

  2. Crisego zice:

    Frumos, frumos! Ma bucur sa vad ca ai ajuns la a 52-a cugetare 🙂 Vad ca te tii de treaba, bravo!

  3. Marian zice:

    Abia acum m-am prins d e figura 😡 ! Ma miram pentru ce te felicita Crisego { pe care-l salut cu respect si fara ranchiuna } si chiar nu-mi venea sa-mi cred privirii ! 52 cugetari !!! ma alaturi firitiselilor sale cu placere onorabile Teonymus considerand din toata inima ca le meriti cu prisosinta !!!! Parca ieri postasesi prima cugetare { pe care observ cu placere c-ai pastrat-o drept motto al blogului } si-ti atrageam atentia asupra asemanarii cu o zicere a lui Rudolf Steiner ….Doamne cat de ofuscat ai fost 🙂 🙂 🙂 !!!! Onorabile …la mai mare , la mai mult si…sa dea Dumnezeu sa ajung sa citesc si cugetarea cu numarul M sau chiar { d e ce nu 😉 ? } (V) !!! In ritmul in care-ti merge mintea …nu m-ar mira figura 😯 ! O seara cat mai buna-ti urez onorabile ….bucura-te d e firitiseli 😉 !!!

  4. Catalina zice:

    Intrebarea care se pune: Cati pot trece peste aparente pt a descoperi esentialul?

Lasă un răspuns

