Cugetare LIV

Fericirea este masca preferată a depresivului, cu care se prezintă la balul mascat al vieţii…

Acest articol a fost publicat în Aforisme, maxime şi cugetări și etichetat , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

13 răspunsuri la Cugetare LIV

  1. Marian zice:

    Da , nu compune rau armeanul ! Este a nu stiu cata oara cand alegerile dumitale in materie de muzica ma fac…martz ! Onorabile { in oftica …aleia 😡 😉 } ma asteptam la …Bach , Mozart sau Chopin dar Haciaturian ….sa asculti ” Dansul sabiilor ” sau „Spartacus ” …mori si-nvii !!! Cat despre tablourile prezentate in video….ce dracu sa zici atunci cand este vorba despre perfectiune ?! Un vals , un bal …. din nefericire , la ” balul vietii ” , la MASCARADA vietii esti prezent volens nolens , iar masca pe pe care-o adopti….este doar pentru impresionarea celorlalti ce , ca si dumneata , vin acolo conform vechii lozinci : Daca-i ordin….cu placere ! Oare ar fi lumea mai buna daca am renunta definitiv la masti ? Nu cred dar….am sti de cine trebuie sa ne ferim iar asta … in nici un caz n-ar face lumea mai buna 😉 ! Stimabile , daca tot ai luat-o pe valsuri ….asculta-l pe ala compus de Anthony Hopkins ” The wals must go on „….excelent interpretat de Andre Rieu si orchestrei sa , crede-ma n-are sa-ti para rau si daca tot esti pe acolo { pe la Andre Rieu } …asculta si ” The Second Walz ” al lui Shostackovici . Omule ….eu le-asi asculta …pana ar anuntza careva inceputul ” Apocalipsei ” 😉 !!!!!!!!!

    • Teonymus zice:

      Valsuri am tot ascultat de-a lungul anilor, dar preferatul meu rămâne „Dunărea albastră” a lui Johann Strauss (fiul). 🙂
      M-a surprins plăcut Anthony Hopkins. Mi-a adus aminte de Charlie Chaplin, care după ce că avea un imens talent în actorie, mai avea şi „stofă” de veritabil compozitor. 🙂

      • Marian zice:

        AVEA STOFAAAA ????????????? ERA , UN VERITABIL COMPOZITOR !!!!!!!!!!!!!!!!!! Adu-ti rogu-te aminte de acel innebunitor ” This is my song ” !!!!!! Pai eu …pur si simplu eram innebunit de interpretarea Petulei Clark insa…dupa ce am ascultat-o si pe Mirelle Mathieu….am stiut precis ca Dumnezeu al ajutase pe Charlot sa compuna o astfel d e melodie …inclusiv versurile si tine cont d e faptul ca pe atunci { prin anii ’60 } n-aveam nici in clin si nici in maneca cu ….religia 😉 . Daca nu sti despre ce-i vorba…este melodia de generic al Telecinematecii de odinioara . Poti muri si invia si de o suta d e ori ascultand-o interpretata de Mirelle . Pentru mine…aia reprezinta cu adevarat Franta si nu B.B. sau Hollande !

      • Teonymus zice:

        Cum să uit de „This is my song”? Am crescut cu acest generic al Telecinematecii. 🙂 De altfel, am şi postat această minunată compoziţie cu altă ocazie: https://teonymus.wordpress.com/2014/01/18/cugetare-iv/

  2. lorelad zice:

    Foarte mult mi-a placut muzica si imaginile!
    si daca-i bal, bal sa fie! 😉

  3. lorelad zice:

    @ Marian
    Multumim pentru recomandari. Minunate!

  4. Marian zice:

    @lorelad Stimata doamna ….PLECACIUNI …. in oftica dusmanilor 😉 !!!!!!!!!!!! Credeti-ma pe cuvant , desii sunt un rock-er pur sange { pe vremuri…” tapam ” la pian sau chitara muzica lui Jerry Lee Louis sau a turbatilor aia de The Beatles } , atunci cand privesc imaginile in care Sir Anthony Hopkins , asculta muzica compusa de el dirijata si interpretata magistral , d e catre Andre Rieu si orchestra sa … eu insumi lacrimez , cat despre „The second vals ” al lui Shostakovici ….ala la- si asculta pana …la loc comanda …FARA SA MA SATUR !!!!

  5. Marian zice:

    @lorelad NICIODATA !!!!

  6. Pingback: Masca | Lumea lui Teonymus

Lasă un răspuns

