Cugetare LXXVI

Dragostea este răspunsul celor mai frumoase întrebări…

Acest articol a fost publicat în Aforisme, maxime şi cugetări și etichetat , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la Cugetare LXXVI

  1. lorelad zice:

    ne zici vreo doua intrebari frumoase? 🙂

  2. Allexyanna zice:

    Un joc fain de cuvinte. Inspiratie de frumos!

  3. Teonymus zice:

    @Lorelad Dragostea se ascunde în spatele a tot ce este frumos. Deci, nu se poate ca o întrebare „frumoasă” să nu aibă şi ea legătură cu dragostea. 🙂
    Mi-ai cerut întrebări „frumoase” şi o să-ţi dau câteva exemple:
    De ce ne dăruim pe noi înşine pentru alţii? De ce este viaţa atât de frumoasă? Cine nu ne părăseşte niciodată, indiferent de meritele noastre? (asta sună şi a ghicitoare 🙂 ) ş.a.
    Mă opresc aici, fiindcă tu mi-ai cerut „vreo două” astfel de întrebări şi văd că eu am scris deja trei. 😀
    @Allexyanna Mulţumesc pentru aprecieri!

  4. lorelad zice:

    @Teonymus
    asadar intrebarea devine frumoasa prin raspuns…
    am inteles 🙂

  5. Pingback: Elogiu dragostei divine | Lumea lui Teonymus

Lasă un răspuns

