Cugetare CXIII

Iubirea este ca ecoul, care uneori îţi răspunde imediat, dar alteori se lasă aşteptat oricât de mult te-ai strădui. Nu uita, când nu primeşti răspuns, probabil că nu eşti în locul potrivit şi asta e tot…

Acest articol a fost publicat în Aforisme, maxime şi cugetări și etichetat , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

23 de răspunsuri la Cugetare CXIII

  1. ane zice:

    Ce ne-am face fara sunetele acestea minunate, fara arta, ea este salvarea nostra.

  2. narcisa73 zice:

    Pentru mine muzica trebuie să aibă versuri ca să o pot înțelege. Și totuși, mi-au plăcut în mod deosebit aceste armonii.
    Ce să mai zic de cugetare, care exprimă un mare adevăr! Când nu primim răspuns la iubire putem crede ca ceva nu este în regulă cu noi, de nu putem câștiga iubirea unei persoane, dar poate doar nu suntem la locul potrivit.

    • Teonymus zice:

      @ Narcisa73 „Pentru mine muzica trebuie să aibă versuri ca să o pot înțelege. Și totuși, mi-au plăcut în mod deosebit aceste armonii”.
      Când are versuri, muzica are un singur mesaj. Când nu are versuri, mesajele sunt mult mai multe. Depinde de starea sufletească a fiecăruia dintre noi.
      De asta apreciez mai mult muzica clasică, instrumentală în general…

  3. Marian zice:

    Mai frate …cum dracu s e face ca…orice ai „cugeta ” dumneata , imediat gasesti ….laudatoare 😉 ??? Pe mine nu ma lauda nici macar baba mea si …daca ai sti la cate cuget cateodata …..cand imi functioneaza mintea din creier …. Este nedrept pe cinstea mea 😦 !!!!

    • narcisa73 zice:

      Contează și metoda de prezentare a cugetărilor 🙂

      • Marian zice:

        @narcisa La prezentari { chiar daca-i vorba despre cugetarile din mintea capului } sant mai tare ca Botezatu !!!! Cat despre ” metoda „…. ” s-a invechit ” de cate ori am folosit-o ” , vorba cotoroantzei mele 😉 !

    • Catalina zice:

      @D-ul Marian, sunteti amuzant in ofuscarea dvs, ca ale lui Teonymus cugetari determina pe cei jur sa le aprecieze. Eu sunt curioasa sa citesc cateva din cugetarile dvs, dar as aprecia sa fie scrise asa, scurt, cuprinzator si fara semne de exclamatie multiple. Cine stie? Poate chiar ar fi apreciate si nu stiti dvs. 🙂

      • Marian zice:

        @Catalina Pai….ati citit atatea incat…..nu le mai stiti numarul ! Semnele d e exclamare multiple le folosesc fie pentru a-i arata aluia { lui Teonymus d e regula } entuziasmul pe care l-a provocat in constiintza-mi mizerabila si perversa 😦 cate-o ” cugetare ” de-a sa { o chestie dintr-aia , stiti dumneavostra ca un…..orgasm 🙂 🙂 🙂 } , fie pentru a-mi exprima nemultumirea , cateodata si multumirea dar….destul d e rar , asupra a ceva semnalat fie de mine fie d e altcineva si pe care ala { adica tot Teonymus de regula desii….foarte rar } , a binevoit s -al ia in considerare 🙂 😉 . Evident draga Catalina Toma eu….glumesc , insa alde Teonymus stie precis ca n-are nevoie doar de cantaretzi de cor ci si de …..” ascultatori ” , de CRITICI atenti care sa-l mai si ” injure ” cateodata si pe el si ….” corul ” sau nu de alta dar , ” s a nu si-o ia in cap si sa nu-l mai ajunga dracu cu prajina in nas ” vorba lui Ion Creanga , referindu-s e la Titu Maiorescu !

    • Teonymus zice:

      @Marian „Mai frate …cum dracu s e face ca…orice ai „cugeta ” dumneata , imediat gasesti ….laudatoare 😉 ??? Pe mine nu ma lauda nici macar baba mea si …daca ai sti la cate cuget cateodata …..cand imi functioneaza mintea din creier …. Este nedrept pe cinstea mea 😦 !!!!”
      Văd că v-au răspuns Narcisa şi Cătălina deja. 🙂 Nu mai adaug decât că ar fi interesant să citesc un blog care să vă aibă ca moderator şi în care să găsesc inclusiv cugetări de-ale voastre. 🙂

      • Marian zice:

        Interesant ar fi , nu daca-i citi un blog care sa ma aiba moderator ci….ce-ai citii acolo ?! Sodoma sau Gomora ar fi…doar niste glume bune comparativ cu ce-asi fi eu in stare sa spun acolo !!! Noroc ca nu-s prost sa-mi incropesc un blog ….: prefer sa-i barai p’altii la mintea capului 😉 , cam asa cum fac cu dumneata de mai bine de un an 🙂 . Cat despre ” cugetari ” d’ale mele …pai daca asi avea doar d e cate 10 ….euro { pot fi si dolari sau chiar CHF …sti c a nu-s pretentzios ….valuta forte sa fie ! } pentru fiecare astfel d e ” cugetare ” postata doar la matale pe blog …asi putea achita fara sa clipesc datoria pe care-o are Guvernul Romaniei la FMI si-asi ramane si cu suficientzi bani in punga . Probabil ca ” scriu adanc ” si nu te-ai prins inca matale 😉 , te-ai gandit vreodata si la aceasta posibilitate ?

      • Teonymus zice:

        „Interesant ar fi , nu daca-i citi un blog care sa ma aiba moderator ci….ce-ai citii acolo ?!”
        Asta am şi vrut să spun când am scris că ar fi interesant să citesc un blog care să vă aibă ca moderator (parcă „administrator” ar fi fost, totuşi, un cuvânt mai potrivit). 🙂

        „Probabil ca ” scriu adanc ” si nu te-ai prins inca matale 😉 , te-ai gandit vreodata si la aceasta posibilitate ?”
        Ce pot să spun, măcar să se prindă alţii dacă eu sunt o „cauză pierdută”. 😀

  4. lorelad zice:

    Eu cred ca mai degraba este vorba despre ‘ce’ decat despre ‘unde’.
    🙂

  5. lorelad zice:

    hmmm…sper sa tin minte 🙂

Lasă un răspuns

