Cugetare CXX

Prietenul adevărat nu-ţi este doar o cunoştinţă, ci şi o conştiinţă, a doua ta conştiinţă…

Acest articol a fost publicat în Aforisme, maxime şi cugetări și etichetat , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la Cugetare CXX

  1. Catalina zice:

    Imi place. Imi place mult. 🙂

  2. Marian zice:

    Cand ma gandesc de cate ori am facut pe Jimminy Cricket cu dumneata …..

    • Teonymus zice:

      Să înţeleg că acesta este motivul pentru care aţi procedat în acest fel? Fiindcă vreţi să-mi fiţi un prieten adevărat? Dacă aşa stau lucrurile, apreciez efortul vostru. 🙂

      • Marian zice:

        Iar eu , iti apreciez….malitziozitatea 😉 ! Da , din acest motiv aruncam cu pietroaie asupra dumitale 🙂 🙂 🙂 caci….la ce sunt buni prietenii ??????????

      • Teonymus zice:

        Nu ştiu când am fost maliţios faţă de dvs. (cel puţin, nu ştiu când am fost aşa cu voia mea sau „cu premeditare” 🙂 ) sau ar trebui să ţin cont de acel emoticon şi să iau această observaţie ca pe o mică piatră ce reprezintă „încălzirea” pentru cele mai mari care vor urma în viitor? 😀

Lasă un răspuns

