Cugetare CXVI

Eu: Dacă florile ar vorbi, câtă poezie!

Un îndrăgostit: Dar ele vorbesc, iar mie îmi vorbeşte chiar cea mai frumoasă dintre ele…

La mulţi ani tuturor florilor vorbitoare care mai poposesc şi pe „câmpiile” acestui blog! Vă doresc să fiţi iubite şi fericite, pentru ca să puteţi înflori şi răspândi frumuseţe oriunde vă veţi afla! 🙂

Acest articol a fost publicat în Aforisme, maxime şi cugetări și etichetat , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la Cugetare CXVI

  1. Marian zice:

    Nu mai este ” Ziua Internationala a femeii ” desteptule ci….” Ziua Egalitatzii d e Sanse ” asa incat , pentru ce le urezi ” La multi ani ” caci sanse egale , nu vor avea niciodata nici ele si nici noi !!!!!

    • Teonymus zice:

      Sunteţi greşit informat! „Ziua egalităţii de şanse între femei şi bărbaţi” este pe 8 mai, nu pe 8 martie!

      • Marian zice:

        O fi frate …eu nu zic ca n-o fi dar eu ….m-am luat dupa ce-am vazut la TV { desii ma uit destul d e rar si doar la canale d e sport } ce-au facut unii la Ramnicu Valcea , promovand de 8 Martie acea zi pe care Johannis a hotarat-o pe 8 Mai : ” Ziua egalitatii d e sanse ” deci nu eu am fost informat gresit ci….am inteles gresit demersul alora 😉 . Oricum ar fi lasa-le fratele meu c-au destule drepturi , au parte d e destule ” sanse ” iar unele …..profita de asta din plin , alea tinere si frumoase fireste ca babele …sant externate din spital in picioarele goale si-n pijama sa moara dracului in alta parte , nu acolo 😦 !!!!!!!!!!!!! Si p-asta am inteles-o gresit onorabile ??????/

      • Teonymus zice:

        „babele …sant externate din spital in picioarele goale si-n pijama sa moara dracului in alta parte , nu acolo 😦 !!!!!!!!!!!!! Si p-asta am inteles-o gresit onorabile ??????/”
        Afirmaţia este parţial adevărată, fiindcă, din păcate, mai sunt şi oameni fără inimă care procedează aşa cu cei în vârstă.
        Ştiu la ce aţi făcut referire. Am văzut şi eu ştirea cu acea bătrână care şi-a găsit sfârşitul pentru că a fost lăsată să plece din spital în tricou, pantaloni de pijama şi în papuci de casă… Uneori stau şi mă întreb: în ce lume trăim?

  2. Marian zice:

    N-avea nici macar PAPUCI IN PICIOARE onorate prieten !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Pentru ce n-ai fost atent la stirea respectiva ??????? Aia ce fac chestii dintr-astea nu sant neaaparat oameni fara inima ci , oameni fara Dumnezeu !!!

    • Teonymus zice:

      Aşa rezultă din sursele din care m-am informat eu, că a fost lăsată să plece din spital în papuci de casă…
      Pentru mine, „oameni fără inimă” şi „oameni fără Dumnezeu” înseamnă acelaşi lucru…

Lasă un comentariu