Cugetare CX

Arta este un bucătar care găteşte sufletului…

In memoriam Franz Peter Schubert (31 ianuarie 1797-19 noiembrie 1828)

Acest articol a fost publicat în Aforisme, maxime şi cugetări și etichetat , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

12 răspunsuri la Cugetare CX

  1. Ileana zice:

    ƸӜƷ ¸.•°*”˜ ƸӜƷ ˜”*°•. ✫ ღ¸☆ ¸.•°*”˜ ƸӜƷ ˜”*°•✫ ✿ ƸӜƷ ✿¸.•°*”˜ƸӜƷ˜
    Bunatatea este infinita pentru aceia pe care noi ii consideram prieteni… Exista totusi prieteni care ne ofera la randul lor acceasi bunatate si aceia sunt adevaratii PRIETENI! O zi binecuvantata!

    Kindness is infinite for those whom we consider friends … However, there are friends who in turn gives us confort kindness and those are real friends!
    A blessed day!

  2. Marian zice:

    Pai….parca te laudai ca te ” retragi ” o vreme !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Te-ai razgandit ? A intrat in dumneata , microbul laudelor pe care le primesti zi d e zi …d e cate ori postezi cate ceva si…nu poti rezista fara plimbarea zilnica prin … blogosfera ? Aaaa , am inteles : este luna Februarie si…s e apropie cu pasi repezi Valentine’s Day , ce ocazie mai buna ca asta vrei pentru a primii laude si felicitari ca oricum pana la Paste mai e ceva vreme 😉 !!!

    • Teonymus zice:

      Când am spus că „mă retrag o vreme”? Mai citiţi o dată postarea cu pricina. După cum se poate vedea, am zis că voi scrie mai puţin, nu că nu voi mai scrie deloc.
      De ce încă mai sunt aici? Fiindcă îmi place să scriu. Am scăzut numărul postărilor, aşa cum am anunţat, dar nu voi renunţa de tot. Şi nu fiindcă m-a prins „microbul laudelor”, cum credeţi, ci fiindcă, repet, îmi place să scriu. Ştiţi prea bine că aveam aceeaşi râvnă şi când nu primeam nici un like sau o „felicitare”. Doar sunteţi aici încă de când am început acest proiect. 🙂

      • Marian zice:

        TOT AIA-I ONORABILE , TOT AIA !!!! Nu ca mi-ar pare rau , Doamne fereste dar….ma asteptam sa te citesc …ceva mai rar asta-i tot ! Ti-o place matale s a scrii si mai ales s a te citesti insa…jura-te pe Elena Udrea sau pe Ion Iliescu ca n-ai si acest microb al laudelor si-al laudatorilor !!!! Ai drepate , scriai cu aceasi ravna si cand nu primeai nici un ” like ” sau ” felicitare ” insa…ai uitat ca doamna Cristina { aia din USA } si cu subsemnatul 😉 te atzatzau cu ciomagul prin gard 😉 ??? Macar asa la hoha si trebuia s a raspunzi si …sa scri ceva 🙂 chiar nu esti d e acord cu asta ? ” De ce esti inca aici ” ? Simplu : esti la dumneata acasa !!!!! O seara cat mai buna-ti doresc in continuare …cum ar spune Andeea Esca 😉 !

      • Teonymus zice:

        Nu e „tot aia”! Am spus că voi scrie mai puţin şi chiar aşa fac. Nu mai public 6 postări săptămânale ca până acum. A, că v-aţi aşteptat să scriu mai rar, asta e altceva. Eu am menţionat doar că voi scrie mai puţin. Cât de puţin? Asta depinde de inspiraţie, de timpul pe care îl am la dispoziţie, de multe alte lucruri.
        Microb al laudelor n-am! Nu sunt ipocrit, nu pot să spun că nu mă simt bine când sunt apreciat, dar asta nu înseamnă că am devenit dependent de felicitări. Dacă vin, bine. Dacă nu, la fel de bine. De ce? Pentru că găsesc plăcere în scris şi fără ele…
        Staţi liniştit, n-am uitat polemicile pe care le-am avut cu dvs. şi cu doamna Cristina în perioada de început a acestui blog. Recunosc că uneori discuţiile cu voi m-au provocat şi aşa au luat naştere anumite articole de pe acest blog. Nu pot nega acest lucru… 🙂

  3. Marian zice:

    Sa nu uit : cand ma plictisesc sa joc sah impotriva PC-ului sau sa ascult muzica ori s a vizionez filme d e tot felul…intru in istoricul blogului dumitale si….recitesc cele scrise de dumneata , dumneaeu si …altii 😉 : distractie garantata si nu in ultimul rand , cultura ! Pentru descoperirea blogului dumitale si mai ales pentru ideea pe care-o am , aceea de-a revedea postarile si comentariile din istoricul blogului , ma privesc de multe ori in oglinda d e pe pianul din bucatarie { unde isi face veacul si-o pisica numita …Cultura } si ma felicit ca sunt atat d e destept…aproape un geniu , in viziunea mea 😉 fireste ! Seara buna …cum s e spune pe la dumneata ….prin muntii aia unde-ti faci veacul 😉 !

    • Teonymus zice:

      N-a trecut decât un an şi vreo 3 luni de când am deschis acest blog şi văd că deja aţi devenit nostalgic. 😀 Vă doresc o seară frumoasă!

      • Marian zice:

        Ma frate Tenymus…ma aflu intr-o mare ” dilema existentiala ” 😉 si poate ma poti ajuta matale c-o lamurire !!! Se apropie cu pasi repezi ziua de ….29 Februarie …ce fac in aceasta situatie : astern mese bogate , tai vitzelul cel gras , ma duc la Catedrala Mantuirii Neamului sau macar la Patriarhie , sa-naltz rugaciuni pentru ca….urmeaza ” aniversarea dumitale 😉 🙂 🙂 ??? Un an si trei luni ? Cum dracu ai reusit s a calculezi ca mie…. nu mi-a dat prin mintea capului ? Nu-i vorba despre nostalgie ci … mai curand despre o analiza a personajului dumitale …si-a personalitatii , fireste in masura in care acest lucru este posibil . Pur si simplu urmaresc , ” nasterea ” , cresterea si….deocamdata aopogeul personajului ce se ascunde sub nick-ul ales . In plus de asta…chiar ma distreaza chestia a sta , mai ales atunci cand vad ca …n-am indrugat doar prapastii si eu si dumneata 😉 . Ma bucura faptul ca inca ai vizitatori si mai ales faptul ca tipii / tipele , sant de toata isprava . Profit de asta , pentru a-i saluta cu ….respectul c e sti ca ma caracterizeaza ! Zi, cum ramane cu …” aniversarea ” 🙂 🙂 🙂 ?

      • Teonymus zice:

        Care „aniversare”? 2015 nu este bisect. Deci, 29 februarie va fi abia la anul. 😀

Lasă un răspuns

