Dorinţe

Motto: „Voi sunteţi lumina lumii. O cetate aşezată pe un munte nu poate să rămână acunsă. Şi oamenii n-aprind lumina ca s-o pună sub obroc, ci o pun în sfeşnic şi luminează tuturor celor din casă. Tot aşa să lumineze şi lumina voastră înaintea oamenilor, ca ei să vadă faptele voastre bune şi să slăvescă pe Tatăl vostru, care este în ceruri.” (Evanghelia după Matei 5:14-16)

Aş vrea să am optimismul celui care a descoperit că până şi ţepii unui cactus pot ascunde ceva bun. Să te apropii cu grijă, să tai fructul, să-l cureţi de spini şi în ciuda tuturor prejudecăţilor, să îndrăzneşti să guşti. Putea oare să rămână nerăsplătită atâta speranţă?

ee56e52d3b0ffbd01710d52bb081ed37Sursă imagine

Aş vrea să am inspiraţia unei privighetori: chiar dacă totul ar fi în întuneric în jurul meu, să creez adevărate simfonii de culori audibile

Da, aş vrea să-mi învăţ urechile să vadă şi gura să asculte, ochii să îmbrăţişeze şi mâinile să vorbească…

DOK_1569Panorama43Sursă foto

Aş vrea să am puterea unui răsărit de soare: fie noaptea cât de grea, s-o străpung de fiecare dată cu lumina pe care Tu ai pus-o în mine…

mjs-paintings-10Sursă foto

Aş vrea să am talentul unui mare pictor: să pictez numai capodopere, indiferent de culorile pe care le primesc în viaţă…

Aş vrea să fiu şi eu un cer: să aduc curcubeie celor care trec prin furtuni…

Aş vrea să am dârzenia unei inimi: chiar şi smuls cu totul, eu tot să continui să bat, să lupt…

YZO212O4xXwQjCauelZd_1065306247 Sursă foto

Aş vrea să am perseverenţa unor picături de apă: să nu renunţ niciodată, ci pic cu pic, neîncetat, să ajung astfel să străpung pietre, stânci

Aş vrea să am înţelepciunea unei mări: să aduc la mal, să dau afară din mine tot ce este rău şi murdar…

Aş vrea să am frumuseţea unei dimineţi de vară: să aduc rouă, să răcoresc măcar pentru câteva clipe suflete aflate în arşiţa propriei lor vieţi…

alexandrakehayoglou1 Sursă foto

Aş vrea să am puterea unui râu: pe unde trec eu totul să înverzească, doar flori să înflorească

Aş vrea să am frumuseţea unui pom roditor: când mulţi vor arunca cu pietre, vor ridica prăjini grele asupra mea, mă vor scutura cu putere, eu să le ofer mereu, fără resentimente, tot ce am mai bun…

Aş vrea să am frumuseţea unei brize: să nu mă vadă nimeni, dar să le aduc tuturor înviorare şi prospeţime…

Aş vrea, Isus, să fii totdeauna cu mine, căci ştiu că doar Tu vei putea realiza toate aceste lucruri în mine…

Acest articol a fost publicat în Aforisme, maxime şi cugetări, Creaţii literare, Meditaţii, Toate postările, Viaţă și etichetat , , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un comentariu